SEO - Optimalizace pro vyhledávače

Pomůžeme zviditelnit váš web ve vyhledávačích a na vaše webové stránky přivedeme nové potenciální zákazníky. SEO zahrnuje analýzu klíčových slov, audit webu, analýzu konkurence, úpravy webu po technické stránce, úpravu on-page faktorů, linkbuilding a copywriting.

Díky SEO získáte:

  • Lepší pozici ve vyhledávačích Google a Seznam.
  • Nové potenciální zákazníky se zájmem o vaše produkty/služby.
  • Více relevantního obsahu na vašich webových stránkách.
  • Zvýšení počtu zmínek o vaší firmě, značce, produktech či službách na internetu.

SEO dlouhodobě buduje silnou pozici webu v přirozeném vyhledávání.

Nezávazně poptat

 

Co to je SEO a co vám přinese

SEO je zkratka anglického "Search Engine Optimalization" neboli "optimalizace pro vyhledávače". Jejím smyslem je pomoci vašim stránkám k lepšímu umístění ve vyhledávačích Seznam a Google a přivést na ně potenciální zákazníky. Díky SEO jim prodáte obsah svých stránek, ať už jde o služby, produkty nebo "jen" o zajímavé informace.

Optimalizace pro vyhledávače od nás zlepší umístění vašeho webu v přirozeném vyhledávání. Na vaše stránky přivedeme nové zákazníky a pro vás to bude znamenat možnost většího výdělku. Zviditelníme vaši firmu, značku, produkty či služby. Pokud nejste na první stránce ve vyhledávání, tak o vás možná nikdo neví.

SEO působí na webové stránky dlouhodobě. Jeho základem je audit webu jak po technické stránce, tak z uživatelského hlediska. Následně pak analýza klíčových slov, úprava on-page faktorů, budováním zpětných odkazů a rozšiřováním obsahu webových stránek. Díky pravidelnému SEO získáte silnou pozici ve vyhledávání a předběhnete konkurenci.

analytics mockup

Jak děláme SEO my

1.

Poznání klienta

Více
Poznání klienta

Na úvodní schůzce se s vámi u šálku dobré kávy trochu více profesně poznáme a popovídáme si o možnostech spolupráce. Vysvětlíme si, co je to SEO a jaké jsou další možné marketingové nástroje pro nastartování online marketingu. Zjistíme základní informace o vašem webu/e-shopu, které budou důležité při rozhodování, zda je pro vás SEO vůbec vhodné.

Po schůzce vám zašleme dotazník s konkrétnějšími otázkami ohledně podnikání. Jaké jsou vaše cíle? Co chcete díky SEO dosáhnout? Jaký je rozpočet na marketing? Máte čas podílet se na optimalizaci či vše necháte na nás (s ohledem na rozpočet a časové možnosti)? Takových otázek potřebujeme zodpovědět ještě o pár více. Bát se však nemusíte, stihnete je vyplnit dříve, než dopijete šálek kávy. Všechny tyto detailnější otázky poslouží našemu SEO specialistovi ke stanovení nejvhodnější strategie. Může se však stát, že SEO pro Vás není vhodné, a proto vám případně navrhneme jiný marketingový kanál, který bude vhodnější pro vaše podnikání a pomůže vám lépe a rychleji k dostažení vámi požadovaných výsledků.

Pokud se vám náš návrh bude líbit a plácneme si, nejdříve stanovíme dílčí kroky optimalizace. Vždy záleží v jakém stavu je váš web/e-shop. Ne všechny kroky je třeba realizovat a můžeme se tak vrhnout přímo na ty, které pro vás budou mít největší přínos. Následně si společně stanovíme rozpočet tak, aby pro vás mělo SEO smysl a my mohli odvést svoji práci jak nejlépe umíme. Pokud již nemáte druhý krok hotový, vrhneme se na analýza klíčových slov.

2.

Analýza klíčových slov

Více
Analýza klíčových slov

Díky analýze klíčových slov dostanete přehled o tom, jak vaše produkty či služby lidé na internetu hledají. Pokud by vás na internetu nikdo nehledal, SEO pro vaše podnikání není vhodné. Jelikož se na internetu hledá téměř vše, šance, že se to stane právě vám je poměrně malá.

Provádíme analýzy klíčových slov v rozsahu stovek až tisíců slov. Pro e-shopy bývá zpravidla rozsáhlejší v porovnání se službami, ale to se dá očekávat, že? Odhadovat se dá dopředu těžko, ale můžeme zaručit, že nám žádné známé slovo neunikne. Výsledkem analýzy klíčových slov bude podrobný seznam výrazů relevantních pro váš web včetně jejich hledanosti, konkurence, aktuálních vstupních stránek a mnohem více. Nejdříve budeme pracovat na výrazech, které mají co největší hledanost a zároveň co nejmenší konkurenci. U těchto výrazů lze nejdříve vidět výsledky.

Není nic horšího, než zaplatit za SEO a dostat se na první místa ve vyhledávačích se slovy, která nikdo nehledá. Nemusíte se bát, to se vám u nás nestane. Soubor s analýzou budete mít k dispozici včetně přehledného manuálu a vysvětlivek, takže se v ní snadno zorientujete a budete vědět, že sekce, které máme v plánu optimalizovat dávají smysl. Analýza klíčových slov je nejen stěžejní dokument pro stanovení vhodné strategie online marketingu, využijeme ho i pro vytvoření či úpravu struktury webu i pro copywriting.

3.

Audit webu

Více
Audit webu

Audit webu odhalí, zda je web připravený pro optimalizaci z technického a uživatelského hlediska. Technické SEO hraje v dnešní době velmi důležitou roli a vyhledávače mu dávají velkou váhu při rozhodování o umístění v organickém vyhledávání. Technické SEO se zabývá například indexací, přesměrováním stránek, rychlostí načítání webu, responzivitou, duplicitami a spoustou dalších velmi důležitých faktorů. Na druhé straně tu hraje velkou roli i uživatelské hledisko, které vyhledávače přímo nehodnotí, ale hraje zásadní roli při rozhodování potenciální zákazníka, zda uskuteční konverzi (nákup, objednávka, poptávka, vyplnění formuláře, apod.). Často se totiž stává, že web je po technické stránce vyladěný, graficky lahodí oku, ale uživatel se na něm ztrácí a není schopen konverzi dokončit, i kdyby chtěl. 

Tento audit je proto velmi zásadní na začátku spolupráce, protože bez něj stojí optimalizace pouze peníze, ale nepřináší požadované výsledky.

4.

Analýza konkurence

Více
Analýza konkurence

Abychom mohli ve výsledcích vyhledávání předběhnout konkurenci a dostat vás na lepší pozice, nejdříve se podíváme jak na tom vaše konkurence je. Zanalyzujeme si jak má zpracované on-page faktory a zda má na webu/e-shopu nějaké nedostatky po technické stránce, které by hrály v náš prospěch. Také prozkoumáme jak pracuje na linkbuildingu a pokusíme se nalézt nějaké vzory v jejich odkazových profilech. 

Podíváme se jaký je váš podíl na trhu - jaká klíčová slova a kolik jich je umístěno v TOP 10 ve srovnání s konkurencí. Díky tomu stanovíme i velikost a náročnost trhu, silné a slabé stránky vašeho webu i vaší konkurence. 

Pomocí analýzy příležitostí odhalíme jaké jsou obsahové příležitosti pro váš web/e-shop, zda jsou nějaké nové vyhledávací vzory, které bychom mohli zakomponovat do již vzniklé analýzy klíčových slov, zda nám chybí vstupní stránky na nově objevená klíčová slova, jaké jsou nové odkazové příležitosti, na kterých postavíme linkbuildingovou strategii apod.

5.

Úprava technické stránky webu

Více
Úprava technické stránky webu

Na základě auditu webu a analýzy konkurence přejdeme k úpravám webu/e-shopu po technické stránce dle předchozích doporučení.

6.

Optimalizace webových stránek

Více
Optimalizace webových stránek

Předpokladem pro úspěšnou optimalizaci stránek pro vyhledávače je správné použití výrazů získaných z analýzy klíčových slov. Provedeme úpravy v HTML zdrojovém kódu i v textech na webových stránkách, aby lépe cílily na vaše potenciální zákazníky. Naši copywriteři upraví text tak, že bude přínosný pro návštěvníky i pro vyhledávače.

On-page optimalizace webových stránek od nás zahrnuje například úpravu titulku stránky, meta tagu description, struktury URL i samotného obsahu stránek, který by měl být členěný do odstavců s nadpisy. Patří sem i vnitřní prolinkování webu, aby vaši zákazníci mohli pohodlně přecházet na jiné relevantní stránky. Úprava on-page faktorů zviditelní váš web přirozenou cestou.

7.

Obsahová strategie

Více
Obsahová strategie

Zajistíme pro vaše webové stránky čtivé a poutavé texty, které prodají vaše produkty, nabídnou poskytované služby nebo posílí postavení vaší firmy či značky na trhu. Tyto texty odpovídají specifickým potřebám uživatelů a jsou tvořené i s ohledem na vyhledávače. Poskytnou vašim zákazníkům informace a zároveň pomohou s navýšením přirozené návštěvnosti webových stránek. Díky nám budete na internetu vidět a zaujmete lépe než vaše konkurence.

Copywriting od nás představuje péči o obsah vašich webových stránek. Může se jednat o publikaci novinek z oboru, tvorbu unikátních produktových popisků či o psaní tematických článků. Samozřejmostí jsou texty bez gramatických a stylistických chyb, unikátní a přínosné pro čtenáře, s pozitivním nádechem, vzbuzujícím důvěryhodnost. Naši spolupracující copywriteři musí nejprve porozumět vašemu oboru, seznámit se s vašimi benefity a s cílovou skupinou zákazníků. Až pak přicházejí na řadu samotné texty.

V případě, že máte jak časové možnosti, tak i schopnosti psát čtivé texty sám/a, pak se můžeme domluvit i na spolupráci jinou formou. Budeme vám zasílat témata na vytvoření článků včetně vhodných klíčových slov spojených s těmito tématy a vy nám budete dodávat hotové články. Tato forma spolupráce je pro klienty sice náročnější, nicméně se nám osvědčila jako vhodnější, protože, kdo jiný zná lépe své služby/produkty, než vy.

8.

Linkbuilding

Více
Linkbuilding

Na on-page faktory navazuje linkbuilding neboli budování zpětných odkazů. Patří k nejznámějším off-page faktorům optimalizace pro vyhledávače. Linkbuilding je průběžný proces, který má dvojí efekt - zaprvé zlepší pozici odkazované stránky ve výsledcích přirozeného vyhledávání a za druhé přes vytvořený odkaz přivede více zákazníků.

Získáme pro váš web široké portfolio relevantních a zároveň různorodých odkazů. Ty budujeme prostřednictvím sítě našich vlastních webových stránek, oslovováním webů ze stejného oboru klienta, hledáním příležitostí umístění odkazů v již vzniklých článcích a dalšími způsoby. Klademe důraz na kvalitu a přirozenost zpětných odkazů. Vyhýbáme se proto metodám, o nichž je známo, že je vyhledávače penalizují a požadujeme součinnost klienta při vytváření obsahu pro články.

9.

Vyhodnocování

Více
Vyhodnocování

Abychom věděli, že činnosti, které v rámci optimalizace děláme fungují, průběžně vše vyhodnocujeme. Standardně výsledky reportujeme na bázi 1-3 měsíců, dle potřeb a oboru klienta. K výsledkům přidáváme i doporučení pro další období optimalizace.

 

 

Komu pomáháme

 

 

Potřebujete zviditelnit váše webové stránky a přivést nové potenciální zákazníky? Neváhejte se na nás obrátit, rádi společně najdeme cestu.

Chci začít s optimalizací